Konumuz | STEM
5. sınıf öğrencilerimiz bu hafta, dinamometrenin çalışması ile ilgili hazırladıkları simülasyonları arkadaşları ve öğretmenlerine sundular. Fen Bilimleri öğretmenimiz Pelin Hanım ve Bilişim Teknolojileri öğretmenimiz Uğur Bey’in 1 aylık çalışması sonucunda, öğrencilerimize özel hazırlanan STEM dersleri içerisinde, 5 ile 6. sınıfa dair fen, matematik, teknoloji, sosyal beceri ile ilgili kazanımlar bulunuyor. Tüm 5. sınıfların bilgisayar mühendisi, yazılım mühendisi, ürün geliştirme uzmanı, araştırma görevlisi gibi mesleki görev paylaşımları aldığı projede öğrencilerimiz, kendilerine verilen “bilgi temelli hayat problemi”ne çözümler sundular. Dinamometrenin çalışması hakkında bilgi edinerek, tartışarak, kod yazarak ekip olarak ürün geliştirdiler. Bu sayede fen derslerinde kullanılabilecek seviyelerde birbirinden farklı dinamometre simülasyonları oluşturdular. Teknolojiyi kullanan değil üreten olarak, ürünlerini büyük bir özenle arkadaşlarına, kurucumuz Erkan Ulu’ya ve öğretmenlerine büyük heyecanla sundular.