Zeynep Ulu Banaz

1990 yılında Alman Lisesi’ni derece ile bitirip 1994 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nde lisans eğitimini tamamladı. Üniversite yıllarında kolej sınavlarına hazırlıkta Erkan Ulu’ya asistanlık yaptı. 1994-1996 yılları arasında Ernst & Young’da denetim uzmanlığı görevinde bulunduktan sonra, 1996 yılında kariyerine pazarlama alanında devam etmek üzere Unilever’e geçti. Unilever Orta Asya / Türki Cumhuriyetler bölgesinde Lipton Ürün Müdürü olarak başladığı çalışmalarına Algida ve Sana markalarının yönetimiyle devam etti.

Bu görevlerinin ardından atandığı global bir projenin Bölgesel Pazarlama Direktörlüğü görevinden; eğitim sektöründe çalışmak ve birikimlerini Erkan Ulu Eğitim Merkezi’nin kurumsallaşması konusunda değerlendirmek üzere ayrılarak 2008 yılında yeni bir hayata başladı.

2014 yılında yayınlanan dershanelerin özel okula dönüşmesi genelgesi sonrası Erkan Ulu Eğitim Merkezi’nin ortaokula dönüşme sürecini yöneten Zeynep Ulu Banaz, güçlü ve çağdaş bir yapı kurmak ve bunu geliştirmek amacıyla yenilikçi bir bakış açısıyla çalışmalarına devam ediyor.

Banaz’ın gerek eğitim merkezi gerekse okul yapısında edindiği eğitim sektörü tecrübesi, özellikle tercih dönemi süreçlerinde ebeveyn ve öğrencilerin en büyük ihtiyacı olan objektif yönlendirmeler ve tavsiyeler için büyük katkı sağlamaktadır.

Yıllar içinde değişen sınav ve yerleştirme sistemlerindeki deneyim ve hakimiyeti, Zeynep Banaz’ı yalnızca Erkan Ulu çatısı altındaki değil, diğer kurum ebeveynlerinin de görüş aldığı kişi konumuna getirmiştir.